پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛قانون جذب، درخواست از کائنات، تفکر مثبت و ... این‌ها همگی جزء قوانین موفقیت و خوشبختی محسوب می‌شود که برای خود راهکار‌ها و قوانین خاص خودش را دارد.

شاید شنیده باشید هر چیزی که در زندگی شما وجود دارد از خوب یا بد ساخته ذهن و جذب خودتان است، بدین معنا که شما اگر به موضوعات مثبت و خوب فکر کنید و آن‌ها را طلب کنید همان‌ها بر سر راهتان قرار گرفته و اگر منفی بافی هم کنید مدام در چاه و چاله اید.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب شما را با انرژی‌های درونیتان و بخصوص قانون جذب و رسیدن به خواسته هایتان آشنا کند، پس با ما همراه باشید.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

قانون جذب چیست؟

براساس قانون جذب اتفاقات مثبت یا منفی به این دلیل در زندگی شما رخ می‌دهند که به سمت‌تان جذب شده‌اند.

در واقع، خود شما آن‌ها را به زندگی‌تان دعوت کرده‌اید.


بیشتر بدانید:چطورهمیشه بخندیم؟! / ترفند‌های خندیدن! 


روانشناسان، متفکران عصر جدید و رهبران مذهبی سال‌های متمادی است که حول مسئله " قانون جذب" صحبت می‌کنند، اما در واقع این قانون پس از انتشار کتاب "راز" در سال ۲۰۰۶ محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

قانون جذب بسادگی در این جمله خلاصه می‌شود:

"ما هر آنچه را که به آن فکر کرده، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم. "

باور کنید یا نکنید، امروزه پژوهش‌های علمی ثابت کرده که افکار مثبت، زندگی ما را تحت تأثیر همه جانبه خود قرار می‌دهند.

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

ما از قانون جذب انتظار داریم که به آرزو‌های ما جامه عمل بپوشاند و خواسته‌های درونی ما را محقق سازد.

مثلاً از قانون جذب خانه‌ای زیبا می‌خواهیم، اما این خانه از چه ساخته می‌شود؟ معلوم است از آجر، سیمان؛ آهن و خاک و سنگ! اما این مصالح از کجا تأمین می‌شوند؟ بازهم جواب معلوم است، از جایی همین دوروبرها!

به گمان بسیاری از افراد، قانون جذب پدیده‌ای جادویی است که از هیچ کجا آباد آرزو‌های ما را فراهم می‌کند. درحالی‌که هیچ جادویی در کار نیست و قانون جذب آرزوهایمان را با داشته‌های اطرافمان فراهم می‌سازد. شما اسباب فراهم ساختن آرزوی دیگری و حتی همان آرزوی او می‌شوید و او نیز هم‌زمان آرزوی شما خواهد شد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

عامل جادویی شدن قانون جذب، همان دست نامرئی، اما توانمندی است که دروتخته را باهم جور می‌کند و پیوسته در حال چیدن اجزای مختلف هستی در کنار هم است. با دقیق شدن در این نکته، دیگر گله و شکایتی نخواهیم کرد که چرا همکار بغل‌دستی‌مان فردی اخموست، همسایه‌مان آن‌گونه رفتار می‌کند یا حتی رئیسمان شخصی بداخلاق است.

این افراد همان آرزو‌های ما تا به امروز هستند. ما نیز در این لحظه، همان فردی هستیم که آن‌ها دقیقاً آرزوی بودن در کنارش را داشته‌اند!

این‌گونه نیست که قانون جذب برای بعضی افراد عمل کند و برای برخی دیگر که به آن باور ندارند، کارایی نداشته باشد. جذب یک قانون معنوی جهانی است که در هر زمان و مکان کاربرد دارد؛ مثل قانون جاذبه.


بیشتر بخوانید: چرا قانون جذب را به خوبی اجرا کرده اید اما هنوز به هدفتان نرسیده اید؟ 


اگر رئیس نالایقی بالای سر کارمندانی مظلوم سبز شده و بازور و غرور پیش می‌رود، بی‌شک آن کارمند جواب آرزوی تا به امروز این رئیس بوده و این رئیس پاسخ خواسته درونی آن کارمندان. البته این دلیل نمی‌شود که همیشه فردی مستبد را به‌عنوان مدیر بپذیریم، با این توجیه که خواست کائنات چنین بوده است؛ خیر، کائنات این اتفاق را ایجاد کرده، چون خواسته ما تا به امروز، از کائنات چنین فرد مستبدی بوده است. اما اگر او را نمی‌پسندی، در همین لحظه خواسته‌ات را تغییر بده. مطمئن باش همه‌چیز دگرگون می‌شود.

شاید مدیر شرکتی چند کارمند نمونه، منظم و بی‌همتا نصیبش شود. در این حالت، معاون شرکت نباید تصور کند که با رفتن مدیر می‌تواند این کارمندان را در اختیار بگیرد. این کارمندان آرزوی آن مدیر هستند و مدیر هم‌آرزوی کارمندان. وقتی یکی از این‌ها از میان برود آن دیگری هم از بین خواهد رفت.

درنتیجه، هیچ‌کس حق ندارد درباره آنچه اکنون نصیبش شده است از کائنات گله‌مند باشد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

اگر بچه بی‌ادب و ناسپاسی نصیبت شده یا در محله‌ای زندگی می‌کنی که احساس خوبی به تو منتقل نمی‌کند، آرزویت را عوض کن! از کودک خود ادب و سپاس بطلب و محله‌ات را تغییر بده. وقتی سکوت می‌کنی و معتقدی که سکوت علامت رضایتمندی است. این رضایتمندی بلافاصله به کائنات می‌گوید: اگر دنیای من همین‌طور باشد، اشکالی ندارد؛ و بدیهی است که کائنات هم دنیای تو را همین‌گونه که هست برایت نگه می‌دارد.


بیشتر بدانید: ریشه روانشناسی "چقدر این فرد به نظرم آشناست" 


آنچه اکنون در اطراف توست چیزی نیست جز آنچه تا به امروز خواسته بودی. اگر آن را نمی‌پسندی و دوستش نداری، تنها کافی است که آرزوی خود را عوض کنی. اما اگر آرزویت را عوض نکردی، دیگر انتظار معجزه از قانون جذب را نداشته باش.

یازده راهی که "قانون جذب" می‌تواند زندگی شما را بهبود بخشد

۱- شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می‌کنید:

"کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می‌کند، بیمار می‌شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد. " استر و جری هیکس در این کتاب اشاره می‌کنند که "شما همه‌ی این‌ها را براساس تفکرات تان جذب می‌کنید. " با تمرکز بر روی چیزی، باعث می‌شوید آن مسئله برایتان اتفاق افتد.

۲- شما با فکر کردن به چیزی آن را به سمت خود جذب می‌کنید، حتی اگر آن را نخواهید:

بر اساس این کتاب "شما با فکر کردن به چیزی از طریق قانون جذب، آن را بزرگ و بزرگتر و قویترخواهید کرد. " بنابراین سعی کنید افکار خود را مثبت نگه دارید.


بیشتر بدانید: ۷ حقیقت جالب روانشناسی در مورد چهره تان که از آن‌ها خبر ندارید 


۳- هر چه بیشتر بر روی مسئله‌ای تمرکز کنید، قویتر می‌گردد:

مورد مذکور این قابلیت را به شما می‌دهد که حقیقت زندگی خود را با افکارتان ساخته و مسائلی که دوست داشته تجربه کنید، روزی به آنان دست خواهید یافت. شما با نگرانی‌های خود باعث می‌شوید اتفاقات بدی برایتان رخ دهد.

۴- بهتر است به احساسات خود اعتماد کنید تا آن که بیش از حد به تصمیماتتان فکر کنید:

به بیان دیگر: به ندای قلب خود گوش فرا دهید. به جای فکر بیش از حد به انتخابهایتان اجازه دهید احساساتتان، شما را به سمت درست هدایت کند. با این کار زندگی رضایتمندانه تری را تجربه خواهید کرد.

ترفند‌های استفاده از قانون جذب! / چطور همه چیز را به خود جذب کنیم؟

۵- شما با تفکر مثبت خود می‌توانید باعث گردید اتفاقات خوب با سرعت بیشتری برایتان رقم خورد:

برادران هیکس در این کتاب می‌نویسند: "خواستن و تمایل" شامل تمرکز به یک موضوع آن هم به صورت کاملأ مثبت می‌باشد. وقتی که به موضوعی با دقت نظر کامل به گونه‌ای مثبت می‌نگرید، آن مسئله بسرعت برایتان به وقوع خواهد پیوست... شک نکنید. "

۶- برای ایجاد یک تغییر، باید به مسائل آن گونه که آرزو دارید باشند، بنگرید نه آن گونه که در واقع هستند:

این رازی است که تنها افراد موفق می‌دانند و در کتاب‌های علمی با عنوان "تجسم دیداری" از آن یاد می‌شود. مایکل فلپس هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم می‌کرد. همان گونه که می‌بینید وی در حال حاضر پرافتخارترین قهرمان تاریخ بازی‌های المپیک و دارنده ۲۲ مدال شنا است. در این کتاب می‌خوانید: "به منظور تأثیر هر چه بیشترِ تفکرات مثبت بر روی اتفاقات، بایستی نادیده بگیرید که چه کار‌های دشواری هستند- و هم چنین به این که دیگران شما را چگونه می‌بینند کاملاً بی توجه باشید؛ و تنها تمام تمرکز خود را حول این محور بگنجانید که دوست دارید چه اتفاقاتی برایتان به وقوع بپیوندند.

۷- شما می‌توانید قدرت مغناطیسی جذب اتفاقات خوب خود را با اختصاص دادن زمان روزانه به "افکار قدرتمند" افزایش دهید:

۱۵ دقیقه از روزتان را به طور جدی به فکر کردن در مورد اهداف، رؤیاهایتان و آن چه از زندگی می‌خواهید اختصاص دهید. برادران هیکس می‌گویند این عمل شانس شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار افزایش می‌دهد.

۸- موفقیت یک منبع تمام نشدنی است. هر کس می‌تواند از آن بهره برد:

فراموش نکنید که موفقیت دیگران، موفقیت شما را محدود نمی‌کند. از آن طرف براساس آنچه که در کتاب نوشته شده، شما با جذب موفقیت، موفقیت دیگران را محدود نخواهید کرد.

۹- به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی‌ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید؛ بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می‌خواهید، فکر کنید.


بیشتر بخوانید: با این تست روانشناسی جالب شخصیت تان را محک بزنید+ تصاویر


۱۰- از تماشای برنامه‌های تلویزیونی همانند جنایت و بیماری که انرژی‌های منفی را به شما منتقل می‌کنند، اجتناب کنید:

با دیدن این برنامه‌ها تنها موجب می‌گردید به آنان بیشتر فکر کرده و شانس اتفاق افتادنشان را افزایش دهید. باز هم یادآوری می‌کنیم که: "با توجه شما به هر چیزی، آن مورد بیشتر و بیشتر به سمت شما کشیده می‌شود. "

۱۱- بدانید اگر روابط تان با دیگران بد است، تنها خودتان موجب آن گشته اید:

توجه به مسائل منفی هم، چون گرفتن انتقام می‌تواند موجب ویرانی روابط شخصیتان باشد. با این ذهنیت که "هیچ چیز به وقوع نخواهد پیوست مگر آن که شخصاً آن را جذب کرده باشید"، می‌توانید از روابط بد با همسر و بستگان تان رهایی یابید.


منبع

  • ۹۷/۰۶/۰۴
  • سیدحسین قاسم تبار

آرزو

ثروت

قانون جذب

موفقیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی