پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

4 شاهراه بینظیر برای اینکه صبح ها به راحتی از خواب بیدار شوید:

مواردی که قرار است در این مقاله به شما بگویم  مواردی هستند که خودم از آنها بی نهایت نتیجه گرفتم و به آنها ایمان دارم.لطفا شما هم به آنها ایمان داشته باشید و به کار بگیرید.

1)دور کردن ساعت کوکی از خودتان:

صبح زود بیدار شدن

ساعت کوکی یا گوشیتان را که کوک میکنید از خودتان دور کنید تا برای خاموش کردن آن مجبور شوید از جایتان بلند شوید.نه اینکه به راحتی با دراز کردن دستتان بتوانید آن را خاموش کنید.وقتی مجبور میشوید حتما از جایتان بلند شوید تا بتوانید زنگ را قطع کنید همین باعث میشود تا بخش زیادی از خوابتان بپرد.

2)اَمان از دست شام:

شام خوردن

عزیزانی که شام را دیر وقت میل میکنند یا خوش اشتها هستند و زیاد میل میکنند و قصد دارند صبح زود بیدار شوند متاسفانه باید بگویم این کار شما باعث میشود زحمت زیادی را به خودتان بدهید و نتوانید به راحتی در هنگام صبح بیدار شوید.

راه حل ها:

1)سعی کنید حتما دو یا سه ساعت قبل از خواب شام بخورید.

2)لطفا شام سبکی بخورید.

3)در هنگام خواب گرسنه نباشید.چون گرسنگی سبب میشود تا شما خواب خوبی نداشته باشید.اگر گرسنه باشید یا اصلا نمیتوانید بخوابید یا چندین بار بعد از خواب از شدت گرسنگی بیدار خواهید شد.

4)در هنگام خواب نه گرسنه باشید و نه سیر.یک حالت میانه عالی است.این کار باعث میشود در هنگام صبح که ساعت به صدا در آمد شما کمی احساس گرسنگی کنید و همان احساس گرسنگی هم میتواند سبب شود تا دوباره نخوابید.

3)هدفمند باشید:

هدفمند بودن

شاید باورتان نشود اما هدف داشتن تاثیر عجیب و قریبی در بیدار شدن از خواب شیرین صبح دارد.قبلا که هدفی نداشتم وقتی ساعت کوکی به صدا در میامد از خودم میپرسیدم چرا باید ساعت 6 صبح بیدار شوم؟اما اکنون که برای هر روز خود برنامه و هدف دارم ساعت 4/30 صبح بیدار میشوم!

پیشنهاد میدهم قبل از اینکه شب ها بخوابید حتما کارهایی که فردا باید انجام دهید را در یک کاغذ بنویسید و بعد اولویت بندی کنید یعنی کارهای مهم را در ابتدا بنویسید و کارهایی که انجام دادن یا ندادن آنها اهمیت خاصی ندارد را در آخر بنویسید.و اول آن کارهای مهم تر را شروع کنید.

این کار ساده تاثیر بسیار بزرگی دارد.من از زمانی که این کار را انجام میدهم دیگر صبح ها نمیگویم چرا باید از خواب شیرینم بزنم و بیدار شوم و با قدرت از خواب شیرین صبح بیدار میشوم.

پیشنهاد میکنم کتاب سیرتاپیاز هدفگذاری را از سایت کتابراه به رایگان دانلود کرده و بخوانید یا ویدیوی آموزشی که چندی پیش برایتان آماده کردم و بر اساس کتاب سیرتاپیاز هدفگذاری است را با ثبت نام رایگان در سایت دریافت کرده و مشاهده کنید.

4)بدون فکر و سریع از رخت خواب خارج شوید:

بیدار شدن

بعضی ها وقتی ساعت کوکی به صدا در میاید آن را خاموش میکنند اما بعد از آن دنبال بهانه هایی میگردند تا چند دقیقه ی دیگر بخوابند مثلا میگویند:

  • کارهای امروزم زیاد نیست میتوانم بیشتر بخوابم!
  • حالا یک ساعت بیشتر خوابیدن به کجای کارم آسیب میزند!
  • هنوز خوابم تکمیل نشده!
  • مگر چند نفر این موقع صبح بیدار میشوند که من بیدار شوم!
  • و…

ممنون میشوم اگر شما چندتا از بهانه هایتان را که برای بیدار نشدن از خواب صبح میاورید را در قسمت کامنت بنویسید.

راه حل:

وقتی که ساعت کوکی به صدا درآمد بدون اینکه اجازه دهید ذهنتان دنبال بهانه هایی بگردد تا شما بیشتر بخوابید با سرعت از جایتان بلند بشوید و آب خنکی را به دست و صورتتان بزنید تا کاملا خواب از سرتان بپرد.

با تکنیک 1 دقیقه سحرخیزی را به عادت در آورید:

سحرخیزی

تکنیک یک دقیقه میگوید فقط کافی است روزی 1 دقیقه نسبت به روز قبل زودتر بیدار شوید تا بعد از گذشت چند هفته بتوانید در ساعت دلخواهتان بیدار شوید.

مثلا اگر عادت دارید ساعت 8 صبح از خواب بیدار شوید اما دوست دارید بتوانید ساعت 5 صبح از خواب بیدار شوید فقط کافی است روزی یک دقیقه زمان بیدار شدن را کم کنید.مثلا اگر امروز ساعت 8 صبح بیدار شدید برای فردا ساعت را روی 7:59 دقیقه صبح  کوک کنید و همینطور پیش بروید…در نهایت بعد از گذشت 6 ماه 3 ساعت زودتر میتوانید بیدار شوید بدون اینکه به شما فشاری وارد شود.

راستی دقت کنید اگر قرار است هر روز زودتر بیدار شوید پس سعی کنید حتما در هنگام شب هم نسبت به شب قبل کمی زودتر بخوابید.

اگر میخواهید به جمع آدم های موفق بپیوندید از همین الان تصمیم بگیرید و از این تکنیک ها استفاده کنید تا صبح را برای رسیدن به موفقیت از دست ندهید.

خوشحال میشوم اگه تجریبات و نظراتتان را با ما و انسان های نامحدودی که به سایت ما سر میزنند در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.

  • ۹۷/۰۷/۱۸
  • سیدحسین قاسم تبار

بیدار

بیدار شدن

سحرخیز

صبح

صبح زود بیدار شدن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی