پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

در این آموزش 9 مهارت بسیار مهم که میتوانید شما را میلیادر کند را آوردم.اطمینان دارم اگر آنها را جدی بگیرید موفقیت های نامحدودی بدست خواهید آورد.

1)مهارت اینترنتی:

کسب و کار اینترنتی

یکی از مهارت های فوق ضروری که میتواند در ثروتمند شدن و موفقیت شما نقش زیادی داشته باشد این است که اینترنت را خوب بشناسید.اگر کسب و کاری دارید آن را وارد اینترنت کنید تا درآمد بالایی را کسب کنید.امروزه داشتن سایت کار آسانی است به طوری که با هزینه ی بسیار کم میتوانید سایت خود را بسازید شاید با حدود 100هزارتومان و حتی بدون داشتن مهارت های کدنویسی!

فضاهای دیگر را هم جدی بگیرید.فضاهایی مثل اینستاگرام و…که پول زیادی افراد مسلط به این فضاها درمیاورند.

اگر یکسال واقعا در اینترنت فعالیت کنید به شما قول میدهم بتوانید بعد از آن به درآمدهای چندمیلیون تومانی در ماه برسید.و بعد از چند سال به درآمد چند صدمیلیون تومان در ماه!البته حتما باید مدتی را صرف یادگیری مهارت های مربوط به کسب و کارهای اینترنتی بکنید.

یک جمله ی بیل گیتس همیشه ی آویزه ی گوش من است که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم.

بیل گیتس

2)مهارت ارتباطی:

مهارت های ارتباطی

اگر میخواهید برنده شوید باید بتوانید در هر جمعیتی به خوبی حرفتان را بزنید.باید بتوانید بخوبی مذاکره کنید.نباید انسان خجالتی باشید چون در این صورت به راحتی اکثر افراد حقتان را میخورند و یک آبم روش!باید فن بیان خوبی داشته باشید تا صحبت های شما تاثیرگذار باشد.

اگر میخواهید سرعت پیشرفتتان چندین برابر شود نیاز است تا گروهی کار کنید و کار گروهی مستلزم داشتن مهارت ارتباطی بالایی است.

پس برای تقویت مهارت های ارتباطی خودتان روی موارد زیر کار کنید:

  • رفع خجولی
  • اعتماد به نفس
  • فن بیان
  • مذاکره
  • و…

3)مهارت انعطاف پذیری:

شاید برایتان عجیب باشد و بپرسید انعطاف پذیری دیگر چه مهارتی است؟!شما باید بتوانید خودتان را با تغییراتی که در محیط شما رخ میدهد وفق دهید و این یعنی همان انعطاف پذیری.

افراد ثروتمند خود را سریع با این تغییرات وفق میدهند و بخاطر همین درآمد آنها روز به روز بیشتر میشود.اما افراد فقیر میگویند حالا عجله ای نیست صبر میکنیم تا اول افراد دیگر این تغییرات را در خود ایجاد کنند و اگر نتیجه اش خوب بو ما هم اینکار را میکنیم!ولی متاسفانه تغییر در دقیقه ی نود دیگر فایده ی خاصی برای شما ندارد و فقط شما را از مرگ حتمی نجات میدهد و نباید با پذیرفتن تغییرات در دقیقه ی نود انتظار ثروتمند شدن را داشته باشید.

اگر بخواهم برایتان مثالی بزنم باز بحث اینترنت را به وسط میکشم که یک تغییر حساب میشود که دارد به سرعت اتفاق میافتد و کسانی که آن را نپذیرند و کسب و کار خود را بر اساس آن گسترش ندهند شاید به زودی دیگر نتواند مثل قبل به فعالیت های خود ادامه دهند!

4)مهارت شناخت اولویت ها:

همیشه در کارهایتان سعی کنید اولویت بندی کنید.یعنی کارهایی که مهم است را در در ابتدای لیست بنویسید و کارهایی که اهمیت زیادی ندارند و در رساندن به هدفتان تاثیر زیادی ندارند را در انتهای لیست بنویسید.

قانونی به نام 80/20 وجود دارد که میگوید 80 درصد از نتایجی که بدست میاورید بخاطر 20 درصد از کارهایی است که انجام میدهید.شاید نویسنده ای 10 کتاب بنویسد اما احتمالا 80 درصد از درآمد او بخاطر 2 کتابی است که نوشته است!و 8 کتاب بعدی فقط 20 درصد از درآمد او را شکل میدهد!البته بنظر بنده(سیدحسین قاسم تبار) این قانون به هیچ وجه قطعی نیست و امکان دارد در مسائل مختلف متفاوت باشد.

5)مهارت خودانگیزشی:

خودانگیزشی

منظور از خود انگیزشی این است که بتوانید وقتی که به یک مانع بزرگ برخورد کردید به خودتان انرژی بدهید و از ادامه ی کار نهراسید.شاید بگوید خوب چگونه این کار را انجام دهم؟پیشنهاد میدهم کتاب های موفقیت را مطالعه کنید و داستان های افرادی که بارها شکست خورده اند اما دست از هدف خود برنداشتند را بخوانید.

مقاله ی کوتاه 13 جمله ی برتر انگیزشی را همین الان مشاهده کنید.

6)مهارت هدفگذاری صحیح:

برای اینکه بتوانید به یک میلیاردر خودساخته تبدیل شوید باید در ابتدا هدف اصلی و واقعی خود را شناسایی و بعد مراحل رسیدن به آن را تنظیم کنید.

بنده در کتاب سیر تا پیاز هدفگذاری به زبان بسیار ساده مهارت هدفگذاری را به شما آموزش دادم.که میتوانید آنرا به رایگان در سایت کتابراه بخوانید.

میخواهم کتاب سیرتاپیاز هدفگذاری را در سایت کتابراه مطالعه کنم.

البته ویدیویی هم براساس همان کتاب برای شما عزیزان آماده کردم که میتوانید با ثبت نام در سایت ما آن را به عنوان هدیه از ما دریافت کنید.التبه دو هدیه ی دیگر هم در زمینه ی قانون جذب و تکنیک های حافظه و مطالعه را با ثبت نام در سایت میتوانید دریافت کنید.

میخواهم در سایت ثبت نام کنم.

7)مهارت مدیریت زمان:

شاید شما هم در برنامه هایی که برای خود تعیین میکنید که در طول روز انجام دهید زمان کم میاورید و نمیتوانید آنها را انجام دهید و با یادگیری مهارت های مربوط به مدیریت زمان میتوانید زمان خود را مدیریت کنید و نه تنها به کارهای خود برسید بلکه بتوانید تفریحات خودتان را هم انجام دهید.

پیشنهاد میدهم کتابها و مقالاتی که در این زمینه نوشته شده را حتما مطالعه کنید.

8)مهارت تندخوانی و تقویت حافظه و تمرکز:

حافظه

سعی کنید مهارت های مربوط به تقویت حافظه و تندخوانی را بیاموزید تا بتوانید در زمان کمتر مطالعات بیشتر با صرف انرژی کمتری داشته باشید.افراد ثروتمند جهان را اگر بررسی کنید متوجه میشود که بسیار اهل مطالعه هستند.

ذهن قدرتمند و متمرکز در این جهان شلوغ بسیار برای ما نیاز ضروری است تا با سرعت چندین برابر به سمت هدفمان پیش برویم و بتوانیم فقط روی هدفمان تمرکز کنیم و اطلاعات مربوط به حیطه ی کاری خود را به راحتی در ذهنمان جای دهیم.

پیشنهاد میکنم با ثبت نام در سایت ما آموزش تکنیک های جذاب مطالعه و حافظه و همچنین دو هدیه ی دیگر با نام های قانون جذب به زبان ساده و سیرتاپیاز هدفگذاری را دریافت کنید.

میخواهم در سایت ثبت نام کنم.

9)مهارت زبان انگلیسی:

زبان انگلیسی

مطمئن باشید کسانی که به زبان انگلیسی تسلط دارند چندین پله از افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند جلوترند!چون میتوانند بسیاری از کتاب های پرفروش که به فارسی ترجمه نشده را مطالعه کنند.در سمینارها و وبینارهای خارجی شرکت کنند و همیشه اطلاعات جدید در زمینه ی کاری خود داشته باشند.مقالات خارجی را مطالعه کنند و از آن در سایت خود استفاده کنند و هزاران فایده ی دیگری که تسلط بر زبان انگلیسی میتواند برای شما داشته باشد…

مهارت های بالا را حتما جدی بگیرید اگر میخواهید یک انسان ثروتمند شوید.

و حرف آخر:

بیل گیتس

ثبت نام در سایت و دریافت هدیه ی ۲۰۰ هزار تومانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی