پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

وارد شوید و جایزه دریافت کنید

آرزو کردن برابر با توانایی

آرزو کردن برابر با توانایی

مطمئن باش هرچیزی رو که بتونی تصورش کنی میتونی بهش برسی.هر چیزی رو که آرزو میکنی و میگی ای کاش من بهش میرسیدم من بهت قول میدم میتونی صد درصد بهش برسی.

 خدا تمام موجودات رو طوری آفریده که نمیتونن چیزی رو که قدرت بدست آوردنش رو ندارن بخوان.هیچ خروسی آرزو نمیکنه بهترین خواننده ی جهان بشه!چون اصلا قدرت بدست آوردنش رو نداره.اما انسان میتونه همچین آرزویی داشته باشه و بهش برسه.

بتهون ناشنوا بود اما به عنوان بهترین ها در موسیقی میشناسیمش!پس شک نکن اگه چیزی رو خواستی و آرزو کردی توانایی و استعداد رسیدن به اون رو هم داری این تنها خودتی که با باورهات خودت رو محدود میکنی.

بقول مولوی:

این طلب در تو گروگان خداست           زانکه هرطالب به مطلوبی سزاست

بعضی علاقه ها تقلبی هستن

به بعضی افراد که دارم مشاوره میدم ازشون میپرسم چرا این مورد رو به عنوان هدفت انتخاب کردی؟افراد معمولا میگن علاقه داریم.اما به این راحتی ها دست از سرشون برنمیدارم دلیلش رو جویا میشم.

 میپرسم چرا به هدفت علاقه داری؟بعضی ها میگن خوب علاقه داریم دیگه!اما من وادارشون میکنم که دلیل بیارن برام و بهشون زمان فکر کردن میدم.درنهایت میگن بخاطر درآمدش،جایگاه اجتماعی و … .

حالا میدونی من چیکار میکنم میام یک یا چند شغلی که ویژگی هاش با هدف مخاطب یکی بود رو بهش معرفی میکنم.بنظرت چه اتفاقی میافته؟نظر خیلی هاشون عوض میشه.این نشون دهنده ی اینه که واقعاً به اون کار علاقه نداشتن.

مثلاً بعضی افراد به اصرار خانوادهاشون حتما باید پزشک بشن و افراد اونقدر با خودشون تکرار میکنن که باید پزشک بشن یه جورایی هیپنوتیزم میشن!ودر نهایت خیال میکنن که علاقه ی واقعی اونها به پزشکیه اما اگه به درون خودشون رجوع کنن میفهمن که اینطور نیست.این علاقه ها تقلبی هستن تورو خدا به دامشون نیافتی ها.

دوست من یادت باشه تو مسئول برآورده کردن آرزوهای دیگران نیستی.سرنوشتت رو درست و با میل خودت انتخاب کن.

هدف اصلی من کدومه؟

هدف اصلی من کدومه؟

اولین قدمی که باید برداری در زمینه ی هدفگذاری انتخاب یک هدف درسته.گفتم یک هدف،چون ما فقط میتونیم یه هدف اصلی داشته باشم.کسی میتونه همزمان در دو ماشین رانندگی کنه؟مسلماً نه. البته میتونیم صدها هدف فرعی داشته باشیم اهدافی که به ما کمک میکنن تا زودتر به هدف اصلیمون برسیم.

میتونم بگم مهترین اصل در انتخاب هدف علاقه است باید هدفی رو انتخاب کنی که برای رسیدن به اون آروم و قرار نداشته باشی کسی که از ته دلش چیزی رو میخواد و با کسی که فقط به زبون میگه به فلان موضوع علاقه دارم از زمین تا آسمون فرقه.جلوتر دو راه بی نظیر بهت میگم که بتونی هدف اصلی خودت رو پیدا کنی…

قسمت سوم سیر تا پیاز  هدفگذاری بزودی…

برای دیدن قسمت اول سیر تا پیاز هدفگذاری کلیک کنید.

  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • سیدحسین قاسم تبار

آرزو

رویا

موفقیت

هدف

هدفگذاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی