پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

زندگی نامه مسی

زندگی نامه مسی

مسی

لیونل آندرس مسی در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر روزاریو آرژانتین متولد شد. پدرش خورخه مسی مدیر یک شرکت فلزات بود و مادرش نظافتچی نیمه وقت بود تا بتواند کمک خرج خانواده خود باشد ، او دو برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر دارد. یکی از دلایل علاقمند شدن مسی به فوتبال علاقه شدید خانواده‌اش به فوتبال بود ، دو برادرش فوتبال بازی می کردند و پدرش نیز سرمربی تیم محلی گراندولی بود او در چهار سالگی به تیم پدرش پیوست او نسبت به سنش از جثه ریز تری برخوردار بود اما با وجود این بسیار پرتلاش بود. در اولین حضورش در این باشگاه به او گفتند که نمی تواند همراه سایرین پا به توپ شود و بازی کند زیرا از لحاظ بدنی ضعیف بود اما به جای این مسی همراه مربی خود به تمرین دریبل زنی پرداخت و آنقدر در این کار مهارت پیدا کرد که جزو نفرات اصلی تیم شد. درخشش او در تیم در این سن کم موجب شد تا تیم نیوولز اولدبویز روزاریو که آن زمان باشگاه محلی قدرتمندی بود به دنبال جذب او باشد.

مسی

در سال ۱۹۹۵ به این تیم پیوست وی بسیار سریع بود و بدون ترس بازی می کرد و از توانایی بالایی از شوت زنی برخوردار بود و با وجود جثه ریزی که داشت هیچ کس نمی توانست توپ را از او بگیرد و با وجود بازی خوبش مشکل اصلی لیونل مسی همین جثه کوچکش بود ، تحصیلات مسی در حد ابتدایی است زیرا او تنها چهار کلاس درس خوانده و در کلاس پنجم به خاطر  بی علاقگی به درس و علاقه زیاد به فوتبال تحصیل را ترک کرده است.

زندکی نامه فوق العاده جذاب آنتونی رابینز را مطالعه کنید.

وقتی مسی ۱۱ ساله بود پزشکان به خانواده‌اش خبر دادند که پسرشان دارای اختلال هورمونی است که این مشکل فوتبال حرفه‌ای او را در آستانه پایان قرار داده بود ، درمان هورمون رشد در هر ماه بین ۵۰۰  تا ۱۰۰۰ دلار هزینه داشت و بیمه پدرش هزینه آمپول های روزانه او را به مدت یک سال پرداخت کرده بود ولی به علت وضعیت نامساعد اقتصادی آرژانتین پول در مدت کوتاهی تمام شد و باشگاهش هم که قول پرداخت هزینه های درمان را داده بود بعد از مدتی زیر آن زد‌.

مسی

تیمی که توانست هزینه درمان مسی را  پرداخت کند بارسلونای اسپانیا بود ، کارلس رکساچ مدیر وقت باشگاه از طریق بستگان مسی در کاتالونیا از استعداد بالای مسی با خبر شده بود قبول کرد هزینه های درمانش پرداخت کند. لیونل به همراه پدرش به اسپانیا سفر کردند تا بتواند در یک بازی آزمایشی به میدان برود او توانست در آن بازی گرد و خاک به پا کند و موفق شد در آن بازی پنج گل بزند و سربلند از این آزمایش بیرون بیاید.

در ۱۴ دسامبر سال ۲۰۰۰ بعد از کش و قوس  های فراوان کارلس رکساچ در رستوران به علت نبود کاغذ بر روی دستمال کاغذی قراردادی با پدرش منعقد کرد و با پیشنهاد رکساچ خانواده مسی به اسپانیا مهاجرت کردند تا پسرشان تحت  نظارت باشگاه بارسلونا بهترین خدمات پزشکی را دریافت نماید.

مسی به تیم زیر ۱۴ ساله های بارسلونا پیوست و تبدیل به یک ستاره در تیم شد ، با بازی و تلاش فوق العاده خود توانست به سرعت به تیم سوم و سپس دوم بارسلونا راه پیدا کند و طولی نکشید که جای خود را در تیم اصلی بارسلونا پیدا کرد.او اولین بازی اش را در سن ۱۶ سالگی برای بارسلونا مقابل پورتو انجام داد ، در تمرینات بیشتر بر روی تقویت عضلات کار می کرد چرا که بازیکنان دیگر از بلندتر و قوی‌تر بودند. در ژوئن ۲۰۰۵ توانست همراه با تیم زیر ۲۰ ساله‌های آرژانتین به مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی جوانان را به دست آورد و جایزه بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت را از آن خود کند.

زندگی نامه کریستیانو رونالدو را مطالعه کنید.

او با وجود جوان بودن همیشه  با مارادونا مقایسه می‌شد و مطبوعات به او لقب مارادونای جدید دادند ، فیفا در سال ۲۰۰۹ مسی را به عنوان بهترین بازیکن جهان برگزید و توانست اولین توپ طلای خود را به دست آورد تا اولین آرژانتینی باشد که این جایزه را به دست می آورد ، او رکورد های زیادی در گینس دارد. او توانسته با تلاش فراوان ۳۵ جام رسمی همراه باشگاه خود و پنج توپ طلا کسب کند و همچنین در المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ با آرژانتین قهرمان مسابقات شد. حالا بیش از ۱۰ سال است که در بارسلونا بازی می کند ولی این بازیکن هیچ تغییری در روند بازی خود نکرده و مثل روز اول به دنبال پیشرفت و گل زدن است و امیدوار است با درخشش بتواند در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین جام ها و افتخارات خود را افزایش دهد.

مسی

او در سال ۲۰۰۷ بنیاد لئو مسی را تاسیس کرد که هدف این موسسه خیریه حمایت در امور درمالی و تحصیلی کودکان آسیب پذیر را بر عهده دارد. مسی از سال ۲۰۰۸ در سن ۲۰ سالگی با آنتولا رکوزا نامزد کرده است. درآمد سالانه مسی ۷۶ میلیون یورو است و هم اکنون به همراه آنتولا رکوزا و سه فرزندش زندگی می‌کنند.

آموزش کامل ثبت نام در سایت و دریافت هدیه ی ۲۰۰ هزار تومانی

  • ۹۷/۱۱/۱۲
  • سیدحسین قاسم تبار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی