پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

پیشرفت حق توست...

به شما کمک میکنیم تا به اهدافتان تحقق ببخشید.

شما شایسته ی بهترین ها هستید و ما به شما کمک میکنیم تا به خواسته های خود برسید.

  • ۰
  • ۰

قانون جذب چیست و استفاده ی صحیح از آن چه کمکی به ما میکند؟

اگه بخوام به زبان ساده بهتون بگم قانون جذب میگه شما به هرچیزی که فکر کنی، به هر چیزی که توجه کنی همون رو بدست میاری. یعنی اگه به پول به  ماشین به خونه توجه کنی و به اینها همش فکر کنی قانون جذب کاری میکنه، جهان هستی کار میکنه که تو به اینها برسی. و اگه همش به بیماری و به بدبختی فکر کنی جهان هستی کاری میکنه که این موارد، که این بدبختی ها، که این بیماری برای تو بیشتر بشه و شرایط تو بدتر بشه. قانون جذب به طور کلی یعنی این. که البته جلوتر توضیح بیشتری رو خواهم داد.

وقتی من از قانو جذب درست استفاده کنم میتونم هرچیزی که دوست داشته باشم رو بدست بیارم.پول، ماشین، ثروت و… . و هرچیزی که دوست ندارم و باب میل من نیست از خودم دور کنم.بیماری یا هرچیز دیگه ای که من دوست ندارم.

به هرچیزی که فکر کنی همون رو بدست میاری!

در قانون جذب ما میگیم شما به هرچیزی که فکر کنی، به هرچیزی که توجه کنی همون رو بدست میاری. البته بعضی از افراد خیال میکنن اگه بشینن یه گوشه و فقط به پول فکر کن یه هو یه کیسه پول میافته کنارشون. که اصلا اینطور نیست.بعضی ها به این صورت فکر میکنن و میگن مگه ممکنه؟! چون اینطور فکر میکنن خیال میکنن قانون جذب الکیه و اصلا هیچ تاثیری نداره! اما اصلا منظور قانون جذب این نیست.

فرض کنید من الان دارم به پول و به ثروت فکر میکنم. خوب، فرکانس هایی که به جهان هستی میفرستم مربوط به ثروت میشه.و جهان هستی هم یک پاسخی متناسب با فرکانس هایی که من میفرستم به من میده. چطوری؟یعنی افرادی رو وارد زندگی من میکنه اتفاقاتی رو برای من رقم میزنه یا من رو در مسیری قرار میده که من به خواستم برسم. به ثروتی ک دلم میخواست برسم. قانون جذب به این صورت عمل میکنه به این صورت من رو به ثروت میرسونه. نه اینکه یه هو یه کیسه پول کنار من ظاهر بشه! نه! پس طرز کار کردن قانون جذب رو تا اینجا تقریبا متوجه شدیم.

چرا آدم های خوشحال همیشه خوشحال و آدم های غمگین همشه غمگین هستن؟

قانون-جذب-به-زبان-ساده-قسمت1

آدم های غمگین در هر لحظه دارن انرژهای منفی رو از سمت خودشون به جهان هستی میفرستن فرکانس های منفی به جهان هستی میفرستن. پس جهان هستی هم همونطور که گفتم متناسب با فرکانس هایی که شما میفرستی به شما پاسخ میده.یعنی انسان ها و اتفاقاتی رو وارد زندگی شما میکنه که شما غمگین بمونی چون فرکانسی که فرستادی غمگین و منفی بود.

و آدم های خوشحال چون در هر لحظه دارن فرکانس های مثبت میفرستن. پس جهان هستی افرادی رو وارد زندگیشون میکنه اتفاقاتی رو برای اونها رقمم میزنه تا همونطور شاد بمونن.اینه دلیل غمگین بودن بعضی از افراد، دلیل شاد بودن بعضی از افراد.بعضی از افراد همیشه شادن و بعضی از افراد همیشه غمگین!

قسمت دوم بزودی…

 

آموزش کامل ثبت نام در سایت و دریافت هدیه ی ۲۰۰ هزار تومانی

  • ۹۷/۰۶/۱۵
  • سیدحسین قاسم تبار

آرزو

ثروت

جذب پول بی نهایت

قانون جذب

موفقیت

هدف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی